Öğrencilerimizin Başarıları Sergide Taçlandı 15 2026, 16:44
Taşkesti Ortaokulu ve Taşkesti İmam Hatip Ortaokulu’nun düzenlediği yıl sonu sergisi ve kermesine, Belediye Başkanımız Sayın Saim Çevik katıldı.
Emeği geçen tüm velilerimize, öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve okul idarecilerimize teşekkür ediyor, özverili çalışmalarından dolayı kendilerini tebrik ediyoruz. Bu güzel organizasyonda emeği bulunan herkese şükranlarımızı sunuyoruz.
